Praktisk opplegg rundt ColorlineSetesdal Tour 30.mai

Årets store mål nærmer seg raskt for mange av klubbens syklister – turen fra Kristiansand, opp Setesdalen og til Hovden – Colorline Setesdal Tour. I år som tidligere blir det et lite opplegg i regi av klubben rundt det praktiske. I utgangspunktet er det for de som sykler i Arendalstoget, men det vil være mulig for andre av klubbens syklister som også sykler. Det som er viktig, og en forutsetning, er at alle som benytter seg av hele eller deler av opplegget forplikter å stille seg til rådighet under Skagerrakrittet som arrangeres lørdag 25.juli.

 

I hovedsak vil opplegget bli som tidligere år.

 

Fredag 29/5 kl 18-19

Levering av sykler Myrvang Transport. Syklene må pakkes inn etter beste evne og hver enkelt er ansvarlig for dette selv.

Lastebilen står på brygga i Kristiansand lørdag morgen senest kl 05:45 for utlasting

 

Lørdag 30/5 

Avreise buss fra Harebakken kl 04:50 (Det er ikke mulig å ha sykkel med i bussen)

Ankomst Kristiansand 05:50

 

Arendalstoget starter kl 06:49 (FOCC starter kl 06:43)

Andre puljestarter – ordinære puljer er:

  • 8-10 timers-pulje starter mellom kl 05:08 til 05:14 (det er flere puljer)
  • 7,5t-pulje starter kl 05:41
  • 7,0t-pulje starter kl 06:03

 

Retur fra Hovden beregnes et sted mellom kl 15:30-16:00 – når alle som er påmeldt på returen er kommet opp.

 

Følgebiler (master og service) er nesten på plass med sjåfører. Disse skal også møte på infomøtet fredag kveld. Håper å få til henting av startnummer da også.

«Matbilen» blir enten masterbilen med ekstra hjelp eller bobilen til Jonny & Heidi med ekstra hjelp. Dette vil være endelig klart på onsdag 27/5.

 

Mat og drikke må alle ordne selv. Ekstra hjul ordnes ved at man snakker sammen på treningen til tirsdag. Det er ulike hjul med både ulike girsystem og 10/11-delt systemer.

 

Egenandel er kr 200,- som betales ved levering av sykler.

 

Bindene påmelding til terje@atletica.no innen fredag 22/5 kl 16:00